Skip to content
How to get back to your workout routine after the holidays and eat healthy again?

Kaip po švenčių grįžti prie treniruočių ir vėl sveikai maitintis?

Kaip po švenčių grįžti į treniruočių ritmą ir vėl sveikai maitintis?

Atostogos ir šventimai skirti linksmybėms. Kartais tai puikus metas sportuoti ir sveikai maitintis, kartais - ne. Abiem atvejais gali prireikti kelių dienų, savaičių ar net mėnesių, kad grįžtumėte prie senosios rutinos. Štai kodėl neturėtumėte jaustis blogai, o pradėti veikti žingsnis po žingsnio. Priežastys, kodėl po švenčių taip sunku tęsti senuosius įpročius Po švenčių paprastai sumažėja savidisciplina - jaučiamės laisvi, turime mažiau pareigų ir kasdienių rūpesčių. Iš naujo pradėdami treniruotis jaučiamės tarsi grįžtantys į realybę, o kartu jaučiame norą pratęsti atostogas kuo ilgiau. Persivalgydami nesveiko maisto ar praleisdami treniruotę sukuriame iliuziją, kad galime pratęsti atostogas. Be to, jei mėgaujamės maisto produktais ir gėrimais, kurie neįeina į mūsų įprastą valgiaraštį, arba valgome didesnes porcijas nei esame įpratę, galime jaustis išsekę nuo angliavandenių, cukraus, saldžių gėrimų, alkoholio ir riebaus maisto pertekliaus. Kūnas ir organizmas yra bejėgiai ir nebendradarbiauja su dvasine puse - norint pradėti daugumą veiklų, reikia pastangų. Dėl to dar sunkiau grįžti į treniruočių bangą, jaučiame, kad tam tiesiog nerandame pakankamai energijos. 7 patarimai, kaip po švenčių grįžti prie sveikos gyvensenos

  • Imkitės veiksmų dabar - ilgai negalvokite

Patogu likti ant sofos ir galvoti pasiteisinimus, kodėl neiti į treniruotę. Netgi taip patogu, kad galime ten išbūti valandų valandas, pasiteisinimai nesibaigia. Ilgas pasivaikščiojimas jau yra gera pradžia - geriau nei nedaryti nieko. Jei komforto zona kartą jau buvo peržengta, kitą kartą viskas bus daug lengviau. Kodėl neišbandžius penkių sekundžių taisyklės, t. y. jei galvojate eiti į treniruotę, paskaičiuokite atbuline tvarka nuo penkių iki vieno ir iškart pradėkite veikti. Taigi mintyse nelieka laiko plaukioti ant komforto zonos bangų.

  • Susitarkite su draugu dėl treniruočių laiko ir vietos

Kartais padeda į treniruočių planus įtraukti kitus asmenis, taip jaučiamės atsakingi ir nenorime nieko nuvilti. Jei nueiti į sporto klubą atrodo labai sunku, paprašykite draugo, kad jus pasiimtų prieš treniruotę. Po varginančių pastangų galite kartu nueiti pavalgyti arba kartu paruošti sveiką maistą. Taip galite ne tik sportuoti, bet ir patenkinti savo socialinius poreikius. Nepamirškite susitarti dėl naujo susitikimo! Be to, treniruotis kartu visada smagiau. Kodėl gi neįtraukus ne vieno, o kelių draugų - kompanijoje visada smagiau pasimankštinti.

  • Nustatykite galutinį terminą pirmajai pošventinei treniruotei

Grįžti prie sveikos gyvensenos iškart po švenčių gali būti sunku ir visiškai normalu, kad prireiks kelių dienų susikaupti, tačiau būtinai nustatykite terminą pirmajai treniruotei. Nepatartina jo nukelti pernelyg toli į ateitį - kuo anksčiau, tuo geriau. Jūsų kūnas ir protas jau seniai laukia energinio maisto. Geriausia šią datą užrašyti ant popieriaus ir pritvirtinti, pavyzdžiui, prie šaldytuvo ar vonios kambario veidrodžio - taip bus neįmanoma nepastebėti šio termino. Po treniruotės greičiausiai paklausite savęs "kodėl nepradėjau anksčiau", nes jausitės daug geriau. Be mankštos, negalima pamiršti ir subalansuotos mitybos, kuri turi įtakos mūsų savijautai, energijos lygiui ir motyvacijai. Lengviausia namuose nepirkti nesveiko maisto, gaminti kuo daugiau vaisių ir daržovių. Jei po ilgos treniruotės jaučiate papildomų jėgų poreikį, mūsų produktuose rasite įvairių baltymų, kurie svarbūs raumenų atsigavimui ir vystymuisi . Taip pat yra žirnių ir kanapių baltymų, kurie puikiai tinka veganams. Mūsų produktų dėka rasite motyvacijos ir energijos vėl grįžti prie prieššventinės rutinos, be to, greičiau pasieksite laukiamų rezultatų. Visus mūsų produktus galite patogiai užsisakyti per el. parduotuvę namuose arba iš siuntų mašinos. Platų baltymų asortimentą galite rasti ČIA .

  • Savęs gailėjimasis tik pablogina situaciją

Po švenčių ir atostogų mus gali apimti depresija, dažnai gėda ir kaltė, kad praradome save. Šis jausmas ypač sustiprėja, kai prisideda papildomi kilogramai. Dienos pabaigoje, savęs kaltinimas niekur nenuves, tik dar giliau įkrisime į juodos depresijos duobę. Jei jaučiate, kad neigiamos mintys ima viršų, suplanuokite pasivaikščiojimą su muzika arba podkastu. Jei jaučiate, kad jums reikia daugiau kompanijos, paskambinkite draugui ir pakvieskite jį ar ją į treniruotę arba kartu nuveikite ką nors įdomaus. Tokiomis akimirkomis išmintinga nelikti vienam su savo rūpesčiais. Nepamirškite, kad mintimis ir veiksmais patys kuriame savo realybę. Esame atsakingi už savo laimę ir gerovę. Patogu dėl problemų kaltinti kitus, tačiau tai nepadeda mums nė per žingsnį priartėti prie norimų tikslų.

  • Tikslų nustatymas

Naujų tikslų išsikėlimas padeda didinti motyvaciją. Kodėl nepabandžius grįžti atostogų kaip naujų iššūkių laikotarpio. Čia svarbu nepamiršti ankstesnių rezultatų ir būti atsargiems, kad nepervargtumėte. Ir atvirkščiai, per dideli treniruočių ar mitybos užmojai gali nuvilti, nes jų gali nepavykti pasiekti. Protinga vėl pradėti treniruotis palaipsniui. Pagrindinis tikslas galėtų būti dar stipresnis, sveikesnis ir energingesnis nei anksčiau. Ar tai būtų 1000 žingsnių daugiau kasdien, trumpa jogos praktika rytais, ar svorio pridėjimas sporto salėje. Būtinai užsirašykite savo tikslus, nes taip labiau tikėtina, kad jie bus pasiekti.

  • Išbandykite ką nors visiškai naujo ir jaudinančio

Jei trūksta motyvacijos grįžti prie senosios mankštos ar mitybos rutinos, pagalvokite nestandartiškai ir išbandykite ką nors visiškai naujo. Šiais laikais yra daugybė įvairių treniruočių būdų, pavyzdžiui, treniruotės ant batuto, vandens aerobika arba kodėl gi nepabandžius šokti bachato romantiškais karštais ritmais. Žiemą, kai sninga, visoje Estijoje veikia daugybė slidinėjimo trasų, daugelyje jų galima išsinuomoti įrangą. Taigi - jei vienai atrodo, kad baisu išbandyti kažką visiškai naujo, tuomet griebkite draugą ar partnerį. Tas pats pasakytina ir apie maistą, išbandykite naujus ir įdomius receptus bei skonius. Jei esate keliavę, prisiminkite, kurios šalies virtuvė jums labiausiai patiko, ir paieškokite receptų. Pasinerkite į itališką ar japonišką virtuvę ir paruoškite gardžią vakarienę šeimai ar draugams. Jeigu jaučiate, kad neturite laiko ar noro gaminti, o po atostogų norėtumėte numesti kelis papildomus kilogramus, tada ICONFIT Dietiniai išrūgų baltymai ir ICONFIT Dietinis kokteilis jums padės. Tai puikūs produktai, jei po švenčių norite jaustis lengvesni ir ieškote maisto pakaitalų. Dietiniai baltymai padeda papildyti baltymų kiekį, o angliavandenių yra mažai. Jame yra skaidulų, padedančių išlaikyti pilnesnį skrandį ir skatinančių geresnį virškinimą . Didelis baltymų kiekis suteikia raumenų vystymuisi reikalingų aminorūgščių (įskaitant nepakeičiamąsias BCAA), o jo sudėtyje esantys 23 skirtingi vitaminai ir mineralai padeda stimuliuoti mūsų organizmą po švenčių. Be to, žaliosios arbatos ekstraktas pagreitina riebalų deginimo procesą. Dietiniai baltymai puikiai tinka, jei norite, kad jūsų valgiaraštyje būtų labai mažai angliavandenių. Jį taip pat tinka vartoti treniruotės pabaigoje, kad gautumėte reikiamą baltymų kiekį raumenims auginti ir kartu išlaikytumėte sotų skrandį kelias ateinančias valandas. Dietinio kokteilio angliavandenių kiekis yra didesnis. Angliavandenių šaltinis ten daugiausia yra itin žemo glikeminio indekso Palatine ™, kuris suteikia organizmui tolygios energijos per ilgesnį laiką, o tyrimai rodo, kad jis netgi padeda numesti svorio. Nebijokite saikingo angliavandenių kiekio mityboje, jis būtinas energijai gauti. Dietinis kokteilis išlaiko pilną skrandį! Kaip ir dietinis baltymas, dietinis kokteilis taip pat turi daug skaidulinių medžiagų, žaliosios arbatos ekstrakto ir 23 įvairių mineralų bei vitaminų. Peržiūrėkite produktus ČIA

  • Prisiminkite, kaip gera buvo mankštintis

Mankšta didina endorfinų arba laimės hormonų kiekį organizme. Tai veikia organizmą tarsi narkotikas, todėl kitą kartą ne taip sunku rasti laiko, noro ir galimybių nueiti į treniruotę. Prisiminkite, kaip jautėtės po treniruotės. Turbūt jautėte, kad padarėte kažką naudingo sau. Mes taip pat jaučiame, kad suvalgę sveiko maisto turime daugiau energijos ir jaučiamės lengvesni. Visavertė mityba aprūpina mūsų organizmą reikalingomis maistinėmis medžiagomis ir mineralais. Jei jaučiate, kad negaunate pakankamai reikiamo maisto ir jums reikia papildomos paramos, kad papildytumėte naujametines atsargas, rasite CREA Shortcut Complex tarp mūsų produktų. Jame derinamos BCAA 2:1:1, kreatinas, vitaminai, mineralai ir greitieji bei lėtieji angliavandeniai energijai gauti. Taip pat turime pasirinkimui ICONFIT BCAA 2: 1: 1 Aminorūgščių kompleksą, į kurio sudėtį įeina šakotosios grandinės aminorūgštys BCAA, įskaitant L-leuciną (2 dalys), L-izoleuciną (1 dalis) ir L-valiną (1 dalis). Tai nepakeičiamosios aminorūgštys, kurių organizmas negamina ir kurių reikia gauti su maistu. ICONFIT BCAA 2: 1: 1 yra geriausias ir gryniausias koncentruotų aminorūgščių šaltinis. Aminorūgštys formuoja raumenis, sukelia chemines reakcijas organizme, perneša maistines medžiagas, užkerta kelią ligoms ir atlieka kitas funkcijas. Aminorūgščių trūkumas mūsų organizme gali sukelti įvairių sveikatos problemų, pavyzdžiui, silpną imunitetą, depresiją ar virškinimo sutrikimus. Šie du produktai - tai pilnas rinkinys, kurio reikia treniruočių pradžiai, fizinei jėgai ir papildomai energijai ugdyti.

Ankstesnis straipsnis Viskas, ką reikia žinoti apie kolageną
Kitas straipsnis Vitamino D trūkumo simptomai ir pasekmės.